سیم بکسل چیست؟

معرفی سیم بکسل

سیم بکسل یکی از پرمصرف‌ترین محصولات تجاری در حوزه ساختمان و صنایع وابسته به آن بشمار می‌رود. سیم بکسل در حقیقت یک طناب فولادی است که به شکل و انواع مختلف ساخته شده و بر اساس مصارف مختلف استفاده می‌شود. به طور کلی سیم بکسل تشکیل شده از چند طناب درهم تنیده شده فولادی است که در نهایت محصولی به خصوص برای مصارف مختلف ایجاد می‌کند.

ترکیب سیم بکسل تشکیل شده از سه قسمت اصلی است که مغذی، لایه و سیم تشکیل شده است. سیم بکسل بنا بر استفاده و نیاز از جنس‌ها و شکل‌های متفاوتی همچون سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل طناب، سیم بکسل حفاری، سیم بکسل گالوانیزه، سیم بکسل استیل و... ساخته می‌شود. تمامی این محصولات برای صنایع و مصارف مختلفی که نیاز به کشیدن و یا بالا کشیدن استفاده می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از پر مصرف‌ترین محصولات این حوزه سیم بکسل آسانسور است که گروه صنایع مگابکسل به مشتریان خود عرضه می‌کند.

مفتول فولادی بدون پوشش:

این نوع مفتول بیشتر در مناطقی که عوامل ایجاد زنگ زدگی کمتر است استفاده می‌شود.

مفتول فولادی گالوانیزه:

این نوع مفتول با فلز روی پوشیده شده است و مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی و رطوبت و … دارد .

این مفتول بیشتر در صنایع کشتیرانی و امور دریایی کاربرد دارد.

مفتول فولادی ضد زنگ:

این نوع مفتول علاوه بر مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، در مقابل حرارت بالا تا حدود ۱۰۵۰ درجه سانتی‌گراد نیز مقاوم بوده و بیشتر در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و … استفاده می‌شود.

سیم بکسل که با متعلقاتش برای اتصال شامل گوشواره، حلقه، مهارکش، بست بکسل، شگل و… بکار برده می شوند، پر کاربرد ترین قطعات در بلند کردن اجسام در صنعت می باشند.

در بلند کردن اجسام در صنعت و حمل بارهای ظریف و حساس نیز از تسمه های پارچه ای استفاده می شود.


پست الکترونیک

info@megaboxel.com

آدرس

تهران- میدان قزوین- خیابان قزوین- نبش خیابان مخصوص پلاک 2

ارتباط تلفنی

02155409658 02155409659